پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226028
برانکو: طارمي به جاي رضاييان سرش به کار خودش باشد
تاریخ انتشار : 1395/05/27 20:19:32
نمایش : 985
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دعوت محمد انصاري به تيم ملي تعجب مي‌کنم چراکه او در ايفمارک تست پزشکي داده است!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ که صبح امروز در تمرينات پرسپوليس شرکت کرده است درباره وضعيت سرخپوشان گفت: ما ليگ را خيلي خوب آغاز کرديم چراکه 10 امتياز داريم و اين يک اتفاق خوب براي ما خواهد بود. بازيکنان از هفته اول شرايط خوبي داشتند و وضعيت خوب خود را نشان داده‌اند. البته در تعطيلات انتظار داريم که به خوبي کارمان را ادامه دهيم و از طرفي از صدور انصاري در تيم ملي ايران تعجب مي‌کنم چراکه او در ايفمارک تست پزشکي داده است.

وي درباره امتيازگيري پرسپوليس هم ادامه داد: الان که ابتداي فصل است اما موضوع مهم اين است که ما خوب بازي مي‌کنيم و اين روند خوب با امتياز هم همراه بوده است البته حريفان ما هم قطعا در ادامه ليگ در جدول بالا خواهند آمد. با اين همه ما ذهن خودمان را درگير اين مسائل نخواهيم کرد. البته بعد از تعطيلات يک دربي با تراکتورسازي داريم چراکه آنها تيم خوبي هستند و قلعه نويي هم در بين مربيان ايراني بيشترين عنوان قهرماني را به دست آ‌ورده است.

سرمربي پرسپوليس در مورد افت سرخپوشان در دقايق پاياني بازي‌ها اظهار داشت: روش ما پرس کردن حريف و دوندگي است و طبيعي است که اين موضوع باعث خستگي بازيکنان مي‌شود. ما در نيمه اول در هر بازي مي‌توانيم 4-5 گل بزنيم اما اين اتفاق رخ نداده است.

وي درباره بحث کلامي که با محسن ترکي داور بازي با صباي قم داشت، تصريح کرد: اصلا دوست ندارم در اين باره حرفي بزنم.

برانکو در خصوص موقعيت‌هاي گلي که پرسپوليسي‌ها از دست مي‌دهند، افزود: اين مشکلي است که در تيم ما وجود دارد چراکه طارمي هنوز آماده نيست اما مهم اين است که ما شانس‌هاي زيادي براي گلزني ايجاد مي‌کنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه گفته مي‌شود طارمي از طرف رامين رضاييان اعلام کرده که حاضر است بدون شرط به پرسپوليس بيايد افزود: ديگر اين موضوع را پيگيري نمي‌کنم. طارمي هم بايد به کار خودش برسد و سعي کند روز به روز بهتر شود. البته خوشحالم که او براي پرسپوليس و همبازيانش نگران است اما بايد اول به کار خودش فکر کند. درباره رضاييان هم همه چيز مشخص است.

وي درباره ديدار ايران مقابل تيم ملي قطر در مقدماتي جام جهاني تصريح کرد: بازي با قطر بازي بسيار مهمي است چراکه هميشه اولين بازي سخت و مشکل است. شانس ما اين است که بازيکنان ايراني چند هفته در ليگ بازي کردند و در فرم خوبي قرار دارند و اين براي ايران يک موضوع مثبت است اما قطعا اولين بازي در هر تورنمنتي سخت خواهد بود.

برانکو در مورد دعوت مهدي طارمي به تيم ملي در حالي که او مدعي است در شرايط آمادگي خوبي قرار ندارد خاطرنشان کرد: بازي در تيم ملي براي هر فوتباليستي يک افتخار بزرگ به حساب مي‌آيد. طبيعي است که طارمي در تيم ملي انگيزه زيادي خواهد داشت. آنها وقت زيادي دارند تا آماده‌سازي خوبي داشته باشند و اميدوارم در همين مدت اين بازيکن بتواند دوراني که تمرين نمي‌کرده را جبران کند. مقصر بودن هر بازيکن به خودش بستگي دارد اما قطعا در تيم ملي برنامه‌هاي خوبي براي طارمي در نظر گرفته شده است و من انتظار دارم که او براي بازي در تيم ملي کاملا آماده شود تا عملکرد خوبي به جا بگذارد.

سرمربي پرسپوليس در خصوص بازي‌هاي دوستانه اين تيم در تعطيلات ليگ برتر افزود: ما 4 بازي دوستانه در نظر داريم و يک بازي آن با سايپا خواهد بود و به جز آن با تيم‌هاي ليگ دسته اولي هم ديدار خواهيم داشت.

وي درباره مشکلات استقلال و اينکه چه تضميني وجود دارد پرسپوليس به سرنوشت اين تيم دچار نشود، افزود: هيچ تضميني در فوتبال وجود ندارد و تضمين ما در کار فقط تمرين کردن است. استقلال باشگاه بزرگي است و صددرصد اين تيم راهش را پيدا خواهد کرد اما من فقط به تيم خودم فکر مي‌کنم. قطعا کساني که در استقلال کار مي‌کنند مي‌دانند که بايد چطور تيم‌شان را بالا بياورند.

برانکو در مورد سه بازي سخت پرسپوليس اظهار داشت: ما سه بازي مهم در پيش داريم اما 6 ملي‌پوش ما دو روز قبل از بازي با تراکتورسازي برمي‌گردند و يک ماه با ما نيستند. از طرفي تفاوت ساعت ايران و چين مشکل‌ساز است اما ما هيچ درخواستي براي تاخير اين بازي نداشتيم چراکه بعد از سه بازي دوباره ليگ تعطيل مي‌شود.

وي درباره اينکه چرا از گولج در پرسپوليس استفاده نمي‌کند، اظهار داشت: تيم تا الان خوب کار کرده و نمي‌توانيم به ترکيب دست بزنيم.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html